Redes: La revolución Educativa

Hola a tothom,
per començar la meva carpeta d'aprenentatge de l'assignatura vull fer-ho oferint el programa de Redes, La revolución Educativa, ja que el psicòleg americà Robert Roeser i altres professionals de l'educació, ens informen de com hauria de ser l'escola i, fins i tot, els estudis superiors per poder abraçar les emocions i la intel·ligència social. I, així educar els cors en un món globalitzat, en un món divers partint de les emocions comuns de tots els éssers humans.

He triat aquest tema perquè, abans de començar a publicar les meves reflexions i treballs realitzats a l'assignatura de matemàtiques, crec que cal posar de manifest el tipus de docent que m'agradaria ser. Vull que sapigueu la meva filosofia educativa a través d'aquest programa ja que, en 30 minuts, ens ofereix una pedagogia i metodologia coherent amb les meves reflexions i, només així podreu escollir si seguir o no llegint i consultant aquest bloc.

Moltes gràcies i desitjo que us pugui ajudar o, simplement, puguem reflexionar junts envers l'educació ja sigueu pares, docents, monitors...


http://www.rtve.es/alacarta/videos/redes/redes-revolucion-educativa/805869/

No hay comentarios:

Publicar un comentario